Tuesday, February 27, 2007

Laatste loodjes


Sorry ik heb gedacht dat jullie de emails niet hadden gedacht , en zag het een en ander als kritiek .
Waar Rob tegen demonstreerde, was dat er hier in NZ mensen in de hotels werken die maar 10 dollar per uur krijgen, en die wilden er een paar procent erbij.
De lonen voor die mensen zijn erg laag , het zijn de kamermeisjes die de kamers en alles schoonhouden, en de hotels zijn grote internationale hotels.
Goed het was een ervaring. De foto's gaan niet zo als het moet, de computer gooit ze er steeds uit en ik doe het zoals het moet.
Vanmorgen de politie aan de deur, er was ingebroken aan de overkant of wij iets gehoord hadden?
Verder wil ik Vooral Ton hartelijk bedanken voor de moeite die hij heeft gedaan van mijn blogger een sukses te maken.
Ineke,Lenie,Marian,loes ,Mieke, bedankt voor de emails.
Vandaag gaan we even nog naar de grote stad ,met de bus want Bronwen ligt op bed met buikloop,is al naar de dokter geweest maar kreeg er niets voor .
Maar gaat straks weer bellen, en wij nu maar hopen dat we ervan verschoond blijven.
Er heerst hier veel problemen met het eten van kip opnieuw opwarmen en zo,
Ze zeggen dat verse kip in de supermarket niet meer moet worden verkocht.
Wij vinden dat er nog al wat aan mankeert wat vers heet betreft, en vooral niet vergeten de vliegen, en het eten van restjes,daar is het hier te warm voor,maar de expert heeft er zo al zijn zegje over gedaan.Verder werden we vannacht opgeschrikt door een kreet van een van de zoons van John Patrick ,de poes een zwarte heet Eric had een dooie rat mee naar binnen gebracht en kwam er mee in zijn slaapkamer.
Verder hoop ik nog de blogger af te kunnen sluiten ,ik denk tot zondag.
Hartelijke groeten aan iedereen.van Rob en Joke

1 comment:

Anonymous said...

Leuke foto, dus er bestaat nog wel een vorm van postbedrijf in NZ. Of is de foto in een museum genomen ?

groet
Marcel