Monday, February 26, 2007

Geen foto's vandaag

Geen foto's vandaag.

Alle experts erbij gehad maar de blogger website neemt ze op een of andere redenen niet.
Probeer om ze naar Ton te sturen en hoop dat hij er wat mee kan?
Ik begrijp de beschuldiging niet dat ik de mails niet lees ,ik heb voor zover ik weet al heel veel terug geschreven?Jullie moeten begrijpen dat het bijwerken van de blogger al heel wat moeite kost.
En ik heb alles gelezen,natuurlijk ik vind het prachtig als ik een mailtje krijg.
Goed voor vandaag geen nieuws alleen dat Rob gisteren zijn kaartje van de postbank,bij het halen van geld uit muur kwijtraakte,dat werd ingeslikt.
Reden weet ik niet,na het informeren bij de bank konden ze er niets aan doen ,het kaartje konden we niet meer terug krijgen en moesten in nieuwe in Nederland aanvragen en die heb je niet ineens .Gelukkig heb ik nog een, en daar dan mee naar de bank ,nu dat leverden ook weer problemen op , het kan alleen uit de muur, of bij een speciale bank ,moeten voor de stad in ,dus toch maar weer uir de muur geprobeerd met de angst dat ook mijn kaart verdwijnt.
Goed geen geld meer nodig.de koffers zitten vol.Ik had al drie kilo te veel en Rob ook een kilo of vier.
Hartelijke groeten voor iedereen Rob Jo

2 comments:

ton van rijswijk said...

Jo,

IK zal de foto's erbij plaatsen. Overigens heb ik je nergens van "beschuldigd", alleen vastgesteld, dat er op (enkele) E-mails niet werd ingegaan. Niet zwaarder maken dan het is.

Ton

lenie verloop said...

Lieve Jo en Rob
Wat erg van je postbank kaartje ben je lekker mee.Het gaat nu opschieten he?Het is hier op het ogenblik piete weer regen en wind niets aan.Ben maar aan het op ruimen gegaan.Moet ook gebeuren nou Jo groetjes voor Rob ook van
Harrij en Lenie