Tuesday, February 06, 2007

Brisbane


Brisbane

Na een hartelijk ontvangst op het vliegveld door Maarten en Patricia aangekomen een half uur te vroeg ,het vliegtuig had de wind mee zeker.
De eerste avond want we kwamen om half vijf aan hebben we weer honderuit gekletst,en hebben we heerlijk geslapen in een prachtige kamer met eigen douche en toilet en vooral niet te vergeten de airco, jongens het was heet,
Rob sliep voor het eers in zijn shortie pyama,s .
De volgende dag weer een andere man ,en dan in korte broek.
De eerste dag zijn we de stad in geweest vroeg anders is het te warm een lekker pilsje (niet voor mij) ik hou het wel bij fris.
Heerlijk in de tuin gezeten , en toen het weer wat koeler werd even naar service
paradijs gereden ,Benidorm ongeveer een prachtig strand met heel warm zeewater,maar de helikopter vloog heen en weer over het water,voor de haaien.
Het was leuk want Maarten nam ons mee naar het hoogste apartement in de wereld 240 etage hoog en toen met de lift omhoog voor een uitkijk over serevice paradijs.schitterend. de lift ging zo hard omhoog dat je [pijn je oren kreeg,
Goed dit was de eerste dag en de tweede zijn we met de boot mee geweest jongens met dit mooie weer ik geloof 32 graden was het heerlijk van alles aanboord ontbijt want we gingen vroeg koffie met koek ,lunch en niet te vergeten de biertjes die er wel in gingen.
We zijn weer naar service paradise gevaren waar de miljonairs in overvloed zijn .
We gingen voor anker en namen de rubberboot om naar de kant te komen dat was wel eng in zo,n klein ding langs de kust nog even vis and chips gehaald .
Toen gingen Maarten en Patricia zwemmen nu wij niet ik vond het doodeng, Rob ging er met zijn voeten in en zij het water was warm.
Langs de kust lijn waren pelikanen die aan het vissen waren ,toen Maarten ontdekte dat de stingray,s binnen kwamen dat gebeurd met de avond en de vloed denk ik zijn ze de boot weer in gegaan ,en Rob zag een heel nest van stingray,s onder het zand,doodeng.
Enfin terug naar huis ne waren we om half zeven thuis waar Patricia ons nog een heerlijke maaltijd voorzetten.
Ik kon niet meer in mijn schoenen dus dan maar op bloten voeten mijn ene voet zet nog steeds dik erg op vooral met die wamte.
We moesten nog even in de krabpot kijken of er een krab in zat die had Patricia speciaal op gehangen in het water met de hoop dat Rob er een kon koken gelukkig zat er niets in Daar moet je aan denken zo kriebel ding.
Het was een prachtige ervaring ,en vooral het warmen weer waar we gelukkig goed tegen konden ,het word hier nog warmer dus dit was speciaal voor ons net goed.
Wij vertrekken vanmorgen naar Basil en het volgende verhaal probeer ik van daar de foto,s verstuur ik van uit NZ.
groetjes Jo en Rob

2 comments:

Anonymous said...

Jo,

Heb je ook een foto van Rob in zijn "shortie"? En wat zijn "stingrays"?

Ton

tiki said...

stingrays zijn pijlstaartoggen