Monday, February 12, 2007

Bijna niet uit Australie

Op het vliegveld, kregen we te horen dat we niet terug konden vliegen omdat we onze tickets niet bij ons hadden waar we mee naar Nederland zouden vliegen, Die hadden we voor de safety thuis gelaten je zal ze maar kwijt raken.
Enfin er werden met boete van 5000 dollar gegooid en na veel praten dat wij dat niet wisten hebben we de telefoon mogen gebruiken om Dinie te bellen die ons de tickets kon faxen, en na nog een omweg via singapore airlines mochten we weg ondertussen had Rob hoofdpijn en ik wist ook niet waar ik het zoeken moest, Rob verstaat niets en ik maar regelen . Gelukkig is dit maar een keertje en hoop ik dat de rest goed blijft gaan.
Morgen de rest van het verhaal ik weet ook nu hoe de foto,s er op moeten!

1 comment:

ton van rijswijk said...

We kunnen ons goed voorstellen, dat jullie enigzins "in paniek" geraakt zijn. Raar, dat dit nergens van tevoren is aangegeven, ook niet bij de tickets?

Ton