Thursday, March 01, 2007

Buikloop van bronwen

Vandaag twee Maart ,Bronwen nog steeds ziek heeft een soort van buikloop de dokter heeft een sampel genomen ,dus even uitslag afwachten.
Wij zijn gisteren middag de grote stad in ge weest met de bus,wat een drukte de grote universiteit ging uit duizende jongelui die gelijk al die eet tentjes vulde.
We hebben bij een itiliaan koffie gedronken, was wel lekker.
Het weer is nog steeds goed ,ze raken hier tekort aan water,dus vlug douchen ,nu daar hebben wij geen moeite mee,dat ded ik toch .Hoewel die gasten die staan er wel een uur onder.
Goed vandaag maar weer even kijken,wat we gaan doen John komt zo thuis,die moest eerst naar een vergadering,
Als je geen auto hebt doe je niets,maar ja wie weet dat allemaal van te voren .
Ik zeg tegen Rob ik ga er nu geen een meer huren,in de eerste plaats ,is het voor onsss niet te doen.
Er verongelukken veel toeristen hier in Auckland ,vanwegen het links rijden.
Nu als ik nog wat nieuws heb te melden dan schrijf ik dat nog
groetjes van ons

1 comment:

Anonymous said...

Veel beterschap voor Bronwen en hopelijk komt ze er snel vanaf. Geniet zo even van de laatste paar dagen en tot donderdag.

Groet

Marcel