Tuesday, March 06, 2007

Singapore

Goed aangekomen in een snikheet Singapore. We zijn geland om 20.15 en opgehaald door een busje van het hotel.
Heerlijk gelijk gedouched, en naar bed, we waren erg moe.
De vlucht was onrustig, een hoop geschommel. Hadden een leuk jong echtpaartje ui Duitsland naast ons, waren op huwelijksreis in New Zealand geweest.
Vanmorgen heerlijk ontbeten, en toen maar gebruik gemaakt van de platte grond, aan het wandelen geslagen, waar we in 10 minuten lopen zoveel grote winkels tegenkwamen, wat heet winkels hele torens Dus de regel "shop till you drop" gaat wel hier op.
Wij hebben nog nooit zulke grote winkels gezien . De grootste was voor Rob: duizenden CD's.
Vooral de hele dure winkels waren ruim aanwezig. Gelukkig zijn alle winkels met airco, ook in de kamer, hoewel ik hem vannacht afgezet heb . Het is zeker 36 graden buiten.
Na een heerlijke bak koffie met br0odjes gegeten te hebben zijn we terug gegaan naar het hotel, waar het water van onze rug liep, gauw gedouched. En net toen wij weer weg wilden gaan begon de stoel waar ik in zat te schudden; ik dacht ben ik nu gek, alweer een aardbeving????
En ja hoor we hoorden later, dat de aardbeving van Sumatra tot ver in Singapore gevoeld werd, dus had ik het toch goed.
Het was uitvoerig op de TV vanavond, nu ik zeg tegen Rob "zou blij wezen als ik veilig thuis nu",
Dat ik dit nog even kan schrijven komt door de luxe die ik op de kamer heb een eigen computer, moet je wel betalen maar goed hij zit er bij.
Singapore is wel een stuk mooier als Hong kong hoor en zo schoon.
Ik ga eindigen tot in Nederland. Groeten van Rob en Jo.I k hoop dat er geen aardbevingen meer zijn, ze vertelden op de TV dat je oneder de tafel moet gaan zitten, nu dat is makkelijk zeg er is hier geen tafel??

2 comments:

ton van rijswijk said...

We hadden al per SMS een reactie gekregen en ik had zelfs het hotel Phoenix een mail gestuurd, maar we zijn gerustgesteld: alles is goed in Singapore.
"Shop till you drop" is een mooie uitdrukking. Voor wat betreft die duizenden CD's: geen probleem: jullie koffers hadden toch al overgewicht.

lenie verloop said...

gelukkig dat je verder van de aardbeving niet veel gemerkt hebt er zijn ook doden gevallen.je SmS gelezen verder goede reis terug.
Liefs van Harrij en Lenie