Sunday, January 14, 2007

Na thuiskomst van vakantie de was gedaan nog wat boodschappen gedaan met Dinie een paar leuke truitjes gekocht die koste voor ons hier bijna niks.maar ja mijn koffer was al zwaar dus toch maar weer oppassen wat we meenemen.
Eeen pakje voor Tama zijn verjaardag en voor Marcel zijn verjaardag op de post gedaan .
De 14de zijn we opgehaald door Ria en Daniel haar kleinzoon, het was en is heet .
Vanmorgen wakker gelikt door de hond van Thea Rob was naar het toilet en vergat de deur dicht te doen een leuk klein ding.
Daniels birthday vandaag dus komen er 20 mensen eten dus een drukte van je welste en kan ik af en toe nog wat doen .alleen voor vandaag morgen gaan we weer even in de omgeving kijken.
Rob heeft gehoord dat er Maori cave,s zijn met tekeningen aan de muur net als de aborrinials, weet niet of ik het goed schrijf .Wij werden erg verrast door een telefoontje van Franny enig vonden ze het hier. en wij ook
Ria kwam om tien uur haar bed uit en daar hebben we een kopje thee gedronken toen zei ik ga je eerst maar aankleden want de mevrouw hoe komt schoonmaken kwam ook nog vandaag.
Vandaag hebben we feest en alles verzorgd door Thea ook Ria haar zoon komt met vrouw en kinderen.
Zo morgen heb ik misschien eerst meer te vertellen want dan gaan we op pad. Er zijn hier geen winkels.dat is een dik uur rijden .Goed je kan een ijsje kopen.
Echt platteland om dood te gaan .ieder zijn meug zeg ik dan maar.
Tot het volgende verhaal ik heb nog een paar anecdote,s.
Elke denk ik o dat was ook nog zo iets.
De hartelijke groeten van ons allen

1 comment:

ton van rijswijk said...

We wachten in Nederland inderdaad met spanning op de komende anecdotes, want eerlijk gezegd vond ik dit laatste verhaal niet zo heel spannend......Maar blijf vooral schrijven. En de foto's gaat dat nog lukken? Overigens zijn het aboriginals....

Ton