Saturday, January 20, 2007

Een baby geboren

Een baby geboren.
Ja niet bij ons , wel dat was wel weer even leuk ,wij waren uitgenodigd voor een uitgebreid diner bij de kinderen van Bronwen ,bij Elwijn, en John. Toen Bronwen in de middag opbelde dat alles af was want Elwijn was bezig met weeen . Twee uur later werden we gebeld door een heel blije Oma het was een jongetje met rood haar ook dat nog.
Enfin de gekochte fles wijn hebben we zelf dan maar op gedronken.
Vandaag nog eens even de auto uitgeprobeerd over de casmere Hills door de tunnel en zo door naar huis ging redelijk goed ,dus kunnen we morgen met een gerust hart naar de coast(kust).
Het weer is goed het is wat bewolkt maar wel warm.
Verder heeft Oma Bronwen gezegd dat ze voor de 18de Februari weer thuis is dus vertrekken wij voor het laatste stukje naar Auckland met het vliegtuig op 18 Februari.
Ik vertel ook nog even dat ik op mijn eigen emailadres kijk voor eventuele emails. leuk Carlo en Marcel hebben er iets opgezet.
Ik kan dan overal kijken.in elk internet cafe.
Ik eindig weer tot over drie tot 4 dagen dan heb ik weer wat te vertellen.

3 comments:

lenie verloop said...

Hallo luitjes
Hier nog even een klein berichtje.Veel plezier en leuke tochten .Veel liefs Harrij en Lenie

ton van rijswijk said...

Nu fijn met de roodharige baby. Veel plezier aan de coast (kust). Wij hebben het inmiddels prima naar onze zin in Val gardena, het is vandaag (maandag) gaan sneeuwen en dat kunnen we prima gebruiken!

Ineke said...

Hoi Jo en Rob,
Het is weer gelukt via de blogger, heb je inmiddels wel weer een e-mail gestuurd.
Fijn om te horen dat jullie het zo naar de zin hebben. Ik kijk dagelijks even op de tikiblogger.
Hier alles OK. Geniet lekker van je vakantie