Sunday, December 31, 2006

2007 in New Zealand.
Een heel gelukkig en een gezond Nieuw Jaar voor iedereen.
Wij zijn al 12 uur eerder aan de oliebollen begonnen.
s,morgens eerst Frambozen wezen plukken,dat kon hier op een kilometer afstand zelf plukken dat scheelt meer dan de helft en het was nog leuk ook met drie bakken na twintig minuten plukken terug naar de oliebakker( Herman) waar de koffie met de eerste oliebol stond te wachten.
s,middags nog even gewinkeld en daarna kwam er onverwachts een dochter van een van onze vrienden (Judith)ook met een schaal oliebollen even gedag zeggen die heeft drie uur zitten kwekken,druk maar gezellig.
Dinie en herman hadden wat New Zealandse vrienden uitgenodigd dat was leuk.
Nu op zijn hollands hoor tot de eigengemaakte krokketten toe.
Toch moest ik wel steeds denken wat zijn ze nu in Nederland aan het doen.
Terwijl ik nu mijn blogger zit bij te werken zitten jullie aan de oliebollen .
En ligt mijn kaart klaar om te bellen als ik er door kan komen.
Het weer is k..... Rob heeft twee truien aan het is maar 13 graden .
4 Januari gaan we naar Nelson gebied en hopen op beter weer we zullen zo tien dagen weg zijn voor noodgevallen de mobiele telefoon gaat mee.
tot en met de 12 Januari. de tikiblogger probeer ik bij te houden bij een internet cafe.
3 Januari nog even naar Hans deudonne.
Ik schrijf nog een stukje voor we weg gaan.

2 comments:

ton van rijswijk said...

Jo, je laatste blogger staat er twee keer in. Die ene kun je weer verwijderen.

Ton

lenie verloop said...

Ook wij wensen jullie een heel gezond en gelukkig 2007.
Veel liefs Harrij en Lenie