Tuesday, August 27, 2013

JO IS 75 JAAR GEWORDEN

Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor het slagen van mijn feestje.
Vooral Carlo en Marian die er zoveel  werk voor over hebben gehad,en dat Carlo ook nog eens met zijn rug kwam te zitten, hebben Marcel Kaiya en Rob geholpen met het aankleden van de tuin.bedankt.
Een woord van waardering voor de muzikanten Marcel Patricia en Els die weer voor een heel gezellige omlijsting hebben gezorgd. Het maakt het feest zo gezellig vertelde een van mijn gasten, dus dat is een leuk gehoor dus bedankt.
OOK patrcicia bedankt voor de heerlijke broodjes,En Dennis voor het lenen van de mooie tent Verder wil ik kinderen en kleinkinderen bedanken voor het mooie fototoestel.dat ik mocht ontvangen een grote verrassing voor mij was.
Ook wil ik Familie en vrienden hartelijk bedanken voor de finacieele bijdrage ,bloemen en planten, en de prachtige kaarten.
Voor het geld wil ik een tasje ,fotokaartje kopen.
Dat ik de barbeque goed vond verzorgd, en verrast was dat Rob er zelf achter ging staan .
Nogmaals iedereen bedankt voor het slagen van mijn feestje.
Ook Ton bedankt voor de leuke foto's die hij op zijn blogger plaatste.
jo

1 comment:

lenie verloop said...

Het was inderdaad een erg gezellig feestje.En je nieuwe fototoestel wekt perfect zo te zien.

Hele mooie foto's hoor.